Cahit Kılıç
Cahitkilic54@gmail.com
Tam biz gelmişken dünyaya
Ne çok şanslıymışız güya
Millet atlı, bizse yaya
Akşam oldu yaman yerde
Çekti gözümüze perde
Göğe savurduk yerleri
Toprağa gömdük erleri
Kıracakken zincirleri
Akşam oldu yaman yerde
Yiğitlik kalmadı serde
İsmimizi yazdık buza
Derman olduk aç, susuza
Tam erecektik ki yaza
Akşam oldu yaman yerde
Serimizi saldık derde
Bazen az, bazen çoğuduk
İlmek ilmek dert dokuduk
Zalime meydan okuduk
Akşam oldu yaman yerde
Kim dışarda, kim içerde
Arzular çıkmaz sabaha
Cahit, alıştık ah, vaha
Tek tek çekildik çarmıha
Akşam oldu yaman yerde
Hani, dostlarımız nerde?..
28.06.2018- İstanbul