İran: ABD aleyhinde Lahey mahkemesinde dava açtık

-Dünya - 17 Temmuz 2018 13:49

Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif, Amerika aleyhinde İran’a tek yanlı illegal yaptırım dayatması yüzünden uluslararası Lahey mahkememesinde dava açtıklarını açıkladı.

Twitter hesabında bu açıklamayı yapan Dışişleri Bakanı Zarif, İran İslam Cumhuriyeti Amerika’nın yasal yükümlülüklerine bağlı kalmaması ve diplomasiye ihanetmesine karşı kanunların hakimiyetine bağlı olduğunu vurguladı.

Zarif ayrıca, ABD’nin uluslararası yasaları çiğneme alışkanlığı ile mücadele etmek gerektiğini ifade etti.

Fars Haber Ajansı

BENZER HABERLER