Beşiktaş – Antalyaspor: 2-0
Son şampiyon Beşiktaş sezona üç puanla başladı. Seyircisinden yoksun bir şekilde Antalyaspor’u konuk eden siyah-beyazlılar 45+4’te Pepe ve 64’te penaltıdan Cenk’in attığı gollerle 2-0 mağlup etmeyi başardı. Beşiktaş yönetimi Süleyman Seba’yı pankartlarla anarken Seba’nın meşhur “Beşiktaş’ı üzmesinler” sözü de pankartlar arasındaydı.
Spor Toto Süper Lig’in ilk haftasında Vodafone Park’ta Beşiktaş, Antalyaspor’u konuk etti. Siyah-beyazlı takım, cezası nedeniyle taraftar desteğinden yoksun kaldı.
Buna rağmen Beşiktaş sahadan 2-0’lık galibiyetle ayrılmayı başardı. İlk yarının sonunda 45+4’te Caner’in duran toptan ortasında Pepe ağları bulurken, 64’te Cüneyt Çakır, Diego’nun Cenk’e yaptığı müdahaleyi penaltı olarak nitelendirdi. Tartışılan kararın ardından topun başına geçen Cenk skoru 2-0’a getirdi.
BENZER HABERLER
-
İran ve ABD’den karşılıklı saldırılar: Hürmüz Boğazı yeniden risk altında
-
Karadeniz’de Türk teknesine saldırı: Batan teknede bir denizci hayatını kaybetti
-
Cahit Kılıç: İnsan, vicdan ve fırdöndüler!
-
Amerikan basını: İran, Katar’daki Ortak Hava Operasyonları Merkezi’ni kullanılamaz hale getirdi
-
Putin: Şu an için Zelenskiy’le buluşmayı anlamlı bulmuyorum
-
Finlandiya Cumhurbaşkanı’ndan AB çıkışı: ‘Türkiye’yi yeniden düşünmeliyiz’
