Ermeniler yine sivilleri katlettiler…
Ermenistan ordusunun ateşinde iki Azerbaycanlı sivil şehid oldu.
Ermenistan ordusunun Azerbaycan yerleşim birimlerine açtığı ateş sonucu bir çocuk ve bir kadın hayatını kaybetti.
Azerbaycan Savunma Bakanlığından yapılan açıklamada, Ermenistan ordusunun akşam saatlerinde Fuzuli rayonunun Alhanlı köyüne 82 ve 120 milimetrelik havan toplarıyla ateş açtığı bildirildi.
2 YAŞINDAKİ KIZ ÇOCUĞU ZEHRA BEBEK YAŞAMINI YİTİRDİ…
Ateş sonucu köy sakinlerinden 50 yaşındaki Sahibe İdriskızı Quliyeva ile torunu 2 yaşındaki Zehra bebek şehid oldular. 52 yaşındaki Servinaz iltifatkızı Quliyeva ise yaralandı…
Açıklamada, uluslararası kurumların olayla ilgili bilgilendirildiği ifade edildi.
Azerbaycan ordusunun düşmana ateşle karşılık verdiği belirtilen açıklamada, kanlı provokasyonun sorumlusunun Ermenistan yönetimi olduğu kaydedildi.
50 yaşındaki Sahibe İdriskızı Quliyeva ile torunu 2 yaşındaki Zehra şehid oldular.
Mesele odur ki, kanları yerde kalacak mı?
Tanyeri Haber
BENZER HABERLER
-
ABD-İran anlaşma taslağının detayları: Petrol muafiyeti, nükleer sınır ve varlıkların iadesi
-
Türkiye Dünya Kupası’na Avustralya mağlubiyetiyle başladı
-
Meclis önünde açıklama yapmak isteyen öğretmenlere polis müdahale etti, gözaltılar var
-
LGS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları yayımlandı
-
Petrol fiyatları marttan bu yana en düşük seviyeye geriledi
-
Kaja Kallas AB’nin dış politika rolü tartışmalarının odağında
