Gazprom: Türkiye’ye sevkiyat yüzde 24 arttı
Rus devlet enerji şirketi Gazprom, Türkiye’ye doğalgaz sevkiyatının 2017’nin ilk 9 ayında yüzde 24 arttığını açıkladı.
Gazprom’dan yapılan açıklamaya göre Türkiye’ye bu yılın ilk 9 ayında yapılan sevkiyat, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 24 oranında arttı.
Rus şirket, sadece eylülde Türkiye’ye sevkiyatın yüzde 41.2 arttığının altını çizdi.
SIRBİSTAN, BULGARİSTAN VE YUNANİSTAN’A SEVKİYAT DA ARTTI
Gazprom, 9 aylık dönemde Avrupa ülkelerine yapılan sevkiyatta oluşan rakamları da açıkladı.
Buna göre Sırbistan’da yüzde 31.7, Macaristan’da 26.9, Yunanistan’da yüzde 16.5 ve Bulgaristan’da yüzde 9.9 oranında artış kaydedildi. Sputnik
BENZER HABERLER
-
ABD-İran anlaşma taslağının detayları: Petrol muafiyeti, nükleer sınır ve varlıkların iadesi
-
Türkiye Dünya Kupası’na Avustralya mağlubiyetiyle başladı
-
Meclis önünde açıklama yapmak isteyen öğretmenlere polis müdahale etti, gözaltılar var
-
LGS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları yayımlandı
-
Petrol fiyatları marttan bu yana en düşük seviyeye geriledi
-
Kaja Kallas AB’nin dış politika rolü tartışmalarının odağında
