Maliki: Rusya olmasaydı Ortadoğu yok olurdu
Irak Başbakan Yardımcısı Nuri el Maliki, Rusya’nın, Suriye’deki sorun karşısında farklı bir duruşu sergilemesi halinde önce Şam ardından da Bağdat’ın düşeceğini söyledi.
Sputnik’e konuşan Maliki, “Rusya’nın Suriye sorunuyla ilgili ABD’den çok farklı duruş sergilemeseydi Suriye’deki rejim düşer, bunun sayesinde teröristler daha da aktif hale gelir, bölgenin haritası değişir, sonuçta da Bağdat düşerdi” ifadelerini kullandı.
Musul zaferinin ABD’nin başarısı olmadığını kaydeden Maliki, “Evet onlar bize havadan destek verdi ama başarıdaki temel pay Irak askeri, halk güçleri ve Irak hava kuvvetlerine ait” diye ekledi.
Maliki, 23 Temmuz’da 3 günlük ziyaretle Moskova’ya gelecek.
Sputnik
BENZER HABERLER
-
Rusya-Ukrayna hattında gece boyunca karşılıklı saldırılar: En az üç kişi yaşamını yitirdi
-
Deniz Göktaş: Bir kuşağın ruh halini anlatan komedyen
-
Avrupa yanıyor: Rekor sıcaklar doğuya yayılıyor
-
İran Dışişleri: Güney sahillerine saldırı mutabakatın ihlali
-
Evrensel muhabiri Doğa Baskan tahliye edildi
-
ABD, bir yük gemisine saldırının ardından İran’ı vurdu
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
