Kabil’de büyükelçilikler bölgesinde intihar saldırısı: En az 13 ölü
Afganistan’ın başkenti Kabil’de büyükelçiliklerin bulunduğu bölgede bir intihar saldırısı yapıldı. Saldırı sonucu en az 13 kişinin öldüğü açıklandı. Saldırıyı IŞİD üstlendi.
Kabil’de diplomatik temsilciliklerin bulunduğu bölgede bir intihar saldırganı üzerindeki patlayıcıyı infilak ettirdi.
Saldırıda yerel kaynaklar en az 13 kişinin öldüğünü, 14 kişinin de yaralandığını açıkladı.
IŞİD ÜSTLENDİ
IŞİD saldırıyı Amaq adlı propanga ajansından yaptığı açıklamayla üstlendi.
BENZER HABERLER
-
Turizm: İran savaşı sonrası Türkiye’ye talep artıyor
-
Peskov: Dünyayı küresel savaştan sadece nükleer silah koruyabilir
-
IAEA Başkanı: İran’ın nükleer tesislerine denetimler kaçınılmaz
-
Alman Dışişleri’nden vize açıklaması: Türkiye de sorumlu
-
Türkiye’deki NATO zirvesi öncesi Berlin’de kritik toplantı
-
Rusya’dan Batı’ya net uyarı: ‘Rusya ile çatışmaya girenleri felaket bekliyor’
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
