Rusya: “ABD Suriye’den Gitmeli”

-Dünya - 22 Aralık 2017 13:14 A A

Rusya’nın Suriye Özel Temsilcisi, ABD güçlerinin Suriye’de olmak için “hiçbir meşru sebebi olmadığını” söyledi.

Rusya’nın Suriye Özel Temsilcisi Aleksandr Lavrentiev, Suriye’deki ABD güçlerinin orada olmak için “hiçbir meşru sebebi olmadığını” söyledi.

Lavrentiev, “ABD’liler insani meselelerden bahsetmeye devam ediyorlar, Suriye’nin kuzeyindeki Kürt bölgelerindeki varlıklarının kan akmasını engellemek için, İslam devletinin yeniden doğuşunu engellemek için gerekli olduğunu öne sürüyorlar, ancak bunların sadece laf olduğunu anlıyoruz” diye konuştu.

Rus temsilci, Suriye’deki ABD güçlerinin ülkeden gitmesi gerektiğini belirtti.

 

-Dünya - 13:14 A A
BENZER HABERLER

YORUM BIRAK

YORUMLAR

Hiç yorum yapılmamış.