ABD: ‘Ankara ile Menbiç’i Görüştük’
Pentagon Sözcüsü Eric Pahon, Menbiç’te ÖSO’nun kontrolündeki topraklardan ABD askerlerine ateş açılmasıyla ilgili “Ankara ve diğer taraflarla buradaki tehlikeyi görüştük” dedi.
Suriye’de Halep’e bağlı Menbiç kentinde, Türkiye destekli ÖSO ile ABD’nin öncülüğündeki Koalisyon’a bağlı askerler arasında geçen hafta çatışma yaşandığı, ABD askerlerinin de buna karşılık verdiği açıklanmıştı.
Hürriyet’in haberine göre, konuyla ilgili konuşan Pentagon sözcülerinden Eric Pahon, “Son olaylar, Türkiye destekli savaşçıların kontrolündeki bölgede meydana geldi. Ankara ve diğer taraflarla tehlikeyi görüştük” dedi. Pahon, Türkiye’nin müttefiklerinden yapılan saldırıya ilişkin Koalisyon’un Ankara nezdinde diplomatik protestoda bulunduğunu kaydetti.
Pahon, “Koalisyon askerleri, Menbiç Askeri Konseyi bölgesinde devriye gezmeye devam edecek” ifadelerini kullandı.
BENZER HABERLER
-
ÖSYM duyurdu: YKS giriş belgeleri erişime açıldı
-
Lavrov: Batı, Avrupa’daki tüm güvenlik sistemlerini tamamen yok etti
-
İran: ABD ve İsrail ateşkes ihlalleriyle diplomatik süreci baltalıyor
-
Sound of Europe Festivali 5. yılında ülkemizde üç şehirde ücretsiz konserlerle geliyor
-
Türkiye ve İngiltere müzik endüstrisi Londra’da buluştu
-
Trump ve Netanyahu’nun Ortadoğu’yu şekillendirme hedefi, kalıcı krizle mi sonuçlanıyor?
