İnce: Yüreğime Taş Basıyorum
Genel başkanlık yarışını kaybeden CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce “Yüreğime taş basıyorum. Mücadeleye devam edeceğiz” dedi.
CHP Genel Başkanlığı yarışını Kemal Kılıçdaroğlu’na karşı 2. kez kaybeden İnce sosyal medya hesabı Twitter’dan bir açıklama yaptı.
İnce paylaşımında,”Bu kurultayda bana ve arkadaşlarıma haksızlık yapıldı, adaletsizlik yapıldı, hukuksuzluk yapıldı, CHP’nin Anayasası olan Tüzüğü çiğnendi. CHP Tarihinin en kötü Divan Başkanı vardı. Yüreğime taş basıyorum. Hep birlikte geleceğimizi geri kazanmak için mücadeleye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
BENZER HABERLER
-
Turizm: İran savaşı sonrası Türkiye’ye talep artıyor
-
Peskov: Dünyayı küresel savaştan sadece nükleer silah koruyabilir
-
IAEA Başkanı: İran’ın nükleer tesislerine denetimler kaçınılmaz
-
Alman Dışişleri’nden vize açıklaması: Türkiye de sorumlu
-
Türkiye’deki NATO zirvesi öncesi Berlin’de kritik toplantı
-
Rusya’dan Batı’ya net uyarı: ‘Rusya ile çatışmaya girenleri felaket bekliyor’
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
