İnce: Yüreğime Taş Basıyorum
Genel başkanlık yarışını kaybeden CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce “Yüreğime taş basıyorum. Mücadeleye devam edeceğiz” dedi.
CHP Genel Başkanlığı yarışını Kemal Kılıçdaroğlu’na karşı 2. kez kaybeden İnce sosyal medya hesabı Twitter’dan bir açıklama yaptı.
İnce paylaşımında,”Bu kurultayda bana ve arkadaşlarıma haksızlık yapıldı, adaletsizlik yapıldı, hukuksuzluk yapıldı, CHP’nin Anayasası olan Tüzüğü çiğnendi. CHP Tarihinin en kötü Divan Başkanı vardı. Yüreğime taş basıyorum. Hep birlikte geleceğimizi geri kazanmak için mücadeleye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
BENZER HABERLER
-
Trump: İsrail’in Lübnan saldırılarının ‘olmaması gerekirdi’
-
İsviçre, nüfusu 10 milyonla sınırlandırma planını reddetti
-
ABD-İran anlaşma taslağının detayları: Petrol muafiyeti, nükleer sınır ve varlıkların iadesi
-
Türkiye Dünya Kupası’na Avustralya mağlubiyetiyle başladı
-
Meclis önünde açıklama yapmak isteyen öğretmenlere polis müdahale etti, gözaltılar var
-
LGS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları yayımlandı
