İran: ABD aleyhinde Lahey mahkemesinde dava açtık
Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif, Amerika aleyhinde İran’a tek yanlı illegal yaptırım dayatması yüzünden uluslararası Lahey mahkememesinde dava açtıklarını açıkladı.
Twitter hesabında bu açıklamayı yapan Dışişleri Bakanı Zarif, İran İslam Cumhuriyeti Amerika’nın yasal yükümlülüklerine bağlı kalmaması ve diplomasiye ihanetmesine karşı kanunların hakimiyetine bağlı olduğunu vurguladı.
Zarif ayrıca, ABD’nin uluslararası yasaları çiğneme alışkanlığı ile mücadele etmek gerektiğini ifade etti.
BENZER HABERLER
-
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti
-
Rutte’nin İran saldırılarına üs desteği sözleri Tahran’ı kızdırdı, Roma iddiaları yalanladı
-
Reuters: Trump KAAN için 700 milyon dolarlık motor satışını Kongre’ye bildirdi
-
Hasan Kanaatlı: ACABA İMAM HÜSEYİN’İ KUFELİ ŞİİLER Mİ DAVET EDİP ŞEHİT ETTİLER?
-
İran’dan İsrail’e sert açıklama: ‘Komşu ülkelerin hava sahasındaki askeri faaliyetleri tehdit sayıyoruz’
-
Körfez ülkelerinden Hürmüz’ü silah olarak kullanan İran ile yeni denge arayışı
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
