İran: ABD aleyhinde Lahey mahkemesinde dava açtık
Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif, Amerika aleyhinde İran’a tek yanlı illegal yaptırım dayatması yüzünden uluslararası Lahey mahkememesinde dava açtıklarını açıkladı.
Twitter hesabında bu açıklamayı yapan Dışişleri Bakanı Zarif, İran İslam Cumhuriyeti Amerika’nın yasal yükümlülüklerine bağlı kalmaması ve diplomasiye ihanetmesine karşı kanunların hakimiyetine bağlı olduğunu vurguladı.
Zarif ayrıca, ABD’nin uluslararası yasaları çiğneme alışkanlığı ile mücadele etmek gerektiğini ifade etti.
BENZER HABERLER
-
LGS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları yayımlandı
-
Petrol fiyatları marttan bu yana en düşük seviyeye geriledi
-
Kaja Kallas AB’nin dış politika rolü tartışmalarının odağında
-
Küba’dan ABD baskılarına karşı ekonomiyi liberalleştirecek reform hamlesi
-
ABD-İran anlaşmasında imzalar atılmak üzere
-
SpaceX’in halka arzı: Elon Musk dünyanın ilk trilyoneri oldu
