IŞİD’i Irak’ta Askeri Olarak Bitirdik
Irak Başbakanı Haydar el İbadi, Enbar ilinin batısındaki El-Cezire bölgesinin 14 bin kilometrekarelik alanının terör örgütü IŞİD’den temizlendiğini belirtti.
Hükümetin başkent Bağdat’taki toplantısının ardından düzenlediği basın toplantısında İbadi, “Güvenlik güçleri şimdiye kadar Enbar ilindeki El-Ceziretu’l-Garbiyye bölgesinde 14 bin kilometrekareyi temizledi. IŞİD’i topraklarımızda askeri olarak bitirdik” dedi.
İbadi, şiddet olayları sebebiyle göç edenlerin çoğunun da kurtarılan bölgelerdeki yerlerine geri döndüğünü ifade etti.
BENZER HABERLER
-
ÖSYM duyurdu: YKS giriş belgeleri erişime açıldı
-
Lavrov: Batı, Avrupa’daki tüm güvenlik sistemlerini tamamen yok etti
-
İran: ABD ve İsrail ateşkes ihlalleriyle diplomatik süreci baltalıyor
-
Sound of Europe Festivali 5. yılında ülkemizde üç şehirde ücretsiz konserlerle geliyor
-
Türkiye ve İngiltere müzik endüstrisi Londra’da buluştu
-
Trump ve Netanyahu’nun Ortadoğu’yu şekillendirme hedefi, kalıcı krizle mi sonuçlanıyor?
