Kuzey Kore’de ABD karşıtı miting: ‘Kesin intikam’
Kuzey Kore’nin başkenti Pyongyang’da ABD karşıtı miting düzenlendi. 100.000’den fazla kişinin katıldığı belirtilen mitingde ‘Amerikan emperyalistlerine ölüm’ sloganları atıldı.
Yonhap ajansının, Kuzey Kore’nin resmi haber ajansı KCNA’ya dayandırdığı haberinde, Pyongyang’daki mitinge 100.000’den fazla kişinin katıldığı belirtildi.
Mitingde Kuzey Kore lideri Kim Jong-un açıklaması da okundu.
Kim, açıklamada, ABD Başkanı Donald Trump’ın ülkesine yönelttiği tehditlere karşı üst düzey önlemler alacağını belirtti.
Üst düzey yetkililerin de konuşma yaptığı mitingde, ‘kesin intikam’ ve ‘Amerikan emperyalistlerine ölüm’ sloganları atıldı.
Sputnik
BENZER HABERLER
-
ÖSYM duyurdu: YKS giriş belgeleri erişime açıldı
-
Lavrov: Batı, Avrupa’daki tüm güvenlik sistemlerini tamamen yok etti
-
İran: ABD ve İsrail ateşkes ihlalleriyle diplomatik süreci baltalıyor
-
Sound of Europe Festivali 5. yılında ülkemizde üç şehirde ücretsiz konserlerle geliyor
-
Türkiye ve İngiltere müzik endüstrisi Londra’da buluştu
-
Trump ve Netanyahu’nun Ortadoğu’yu şekillendirme hedefi, kalıcı krizle mi sonuçlanıyor?
