Kuzey Kore’de ABD karşıtı miting: ‘Kesin intikam’
Kuzey Kore’nin başkenti Pyongyang’da ABD karşıtı miting düzenlendi. 100.000’den fazla kişinin katıldığı belirtilen mitingde ‘Amerikan emperyalistlerine ölüm’ sloganları atıldı.
Yonhap ajansının, Kuzey Kore’nin resmi haber ajansı KCNA’ya dayandırdığı haberinde, Pyongyang’daki mitinge 100.000’den fazla kişinin katıldığı belirtildi.
Mitingde Kuzey Kore lideri Kim Jong-un açıklaması da okundu.
Kim, açıklamada, ABD Başkanı Donald Trump’ın ülkesine yönelttiği tehditlere karşı üst düzey önlemler alacağını belirtti.
Üst düzey yetkililerin de konuşma yaptığı mitingde, ‘kesin intikam’ ve ‘Amerikan emperyalistlerine ölüm’ sloganları atıldı.
Sputnik
BENZER HABERLER
-
Rusya-Ukrayna hattında gece boyunca karşılıklı saldırılar: En az üç kişi yaşamını yitirdi
-
Deniz Göktaş: Bir kuşağın ruh halini anlatan komedyen
-
Avrupa yanıyor: Rekor sıcaklar doğuya yayılıyor
-
İran Dışişleri: Güney sahillerine saldırı mutabakatın ihlali
-
Evrensel muhabiri Doğa Baskan tahliye edildi
-
ABD, bir yük gemisine saldırının ardından İran’ı vurdu
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
