Maden ocağında facia: 2 işçi yaşamını yitirdi
Gümüşhane’nin Kelkit İlçesi Gümüşgöze Beldesi’nde bir maden ocağında karbonmonoksit gazından zehirlenen işçilerden Ramazan Bulut ve Şükrü Arslan öldü, 4 işçi tedavi altına alındı.
Olay, Alansa Mevkii’ndeki özel bir şirketin işlettiği maden ocağında gece yarısı meydana geldi. Gümüşhane Valisi Okay Memiş, karbonmonoksit gazından zehirlenen Ramazan Bulut ve Şükrü Arslan’ın öldüğünü, yardım için madene giren arkadaşları; Özkan Eliusta, Ramazan Kurt, Recep Özsoy ve Mehmet Yıldızhan da gazdan etkilenerek Kelkit Devlet Hastanesi´ne kaldırıldığını söyledi. 4 işçinin tedavilerine ve soruşturmaya devam ediliyor.
(DHA)
BENZER HABERLER
-
İran Dışişleri: Güney sahillerine saldırı mutabakatın ihlali
-
Evrensel muhabiri Doğa Baskan tahliye edildi
-
ABD, bir yük gemisine saldırının ardından İran’ı vurdu
-
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti
-
Rutte’nin İran saldırılarına üs desteği sözleri Tahran’ı kızdırdı, Roma iddiaları yalanladı
-
Reuters: Trump KAAN için 700 milyon dolarlık motor satışını Kongre’ye bildirdi
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
