Rusya: “ABD Suriye’den Gitmeli”
Rusya’nın Suriye Özel Temsilcisi, ABD güçlerinin Suriye’de olmak için “hiçbir meşru sebebi olmadığını” söyledi.
Rusya’nın Suriye Özel Temsilcisi Aleksandr Lavrentiev, Suriye’deki ABD güçlerinin orada olmak için “hiçbir meşru sebebi olmadığını” söyledi.
Lavrentiev, “ABD’liler insani meselelerden bahsetmeye devam ediyorlar, Suriye’nin kuzeyindeki Kürt bölgelerindeki varlıklarının kan akmasını engellemek için, İslam devletinin yeniden doğuşunu engellemek için gerekli olduğunu öne sürüyorlar, ancak bunların sadece laf olduğunu anlıyoruz” diye konuştu.
Rus temsilci, Suriye’deki ABD güçlerinin ülkeden gitmesi gerektiğini belirtti.
BENZER HABERLER
-
Cahit Kılıç: İnsan, vicdan ve fırdöndüler!
-
Amerikan basını: İran, Katar’daki Ortak Hava Operasyonları Merkezi’ni kullanılamaz hale getirdi
-
Putin: Şu an için Zelenskiy’le buluşmayı anlamlı bulmuyorum
-
Finlandiya Cumhurbaşkanı’ndan AB çıkışı: ‘Türkiye’yi yeniden düşünmeliyiz’
-
Gazeteci İsmail Arı hakkında tahliye kararı verildi
-
Ceyda Karan: Petersburg Ekonomi Forumu sürüyor: Rusya ciddi yol katetti
