Akar ve Fidan Moskova’ya gitti
Genelkurmay Başkanı Akar ve MİT Müsteşarı Fidan, Moskova’ya gitti. Akar ve Fidan Rusya Genelkurmay Başkanı Gerasimov’la görüşecek.
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Akar ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan, Rusya Genelkurmay Başkanı Orgeneral Gerasimov’la görüşmek üzere Rusya’ya gitti.
Afrin konusunda farklı ülkelerden birbiri ardına açıklamaların geldiği bir dönemde gerçekleştirilen ziyarette ‘bölgesel güvenlik konuları, Suriye’deki son gelişmeler ve Astana/Cenevre süreci’nin ele alınacağı belirtildi.
Akar ve Fidan, Gerasimov’la Moskova’da bir araya gelecek.
BENZER HABERLER
-
LGS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları yayımlandı
-
Petrol fiyatları marttan bu yana en düşük seviyeye geriledi
-
Kaja Kallas AB’nin dış politika rolü tartışmalarının odağında
-
Küba’dan ABD baskılarına karşı ekonomiyi liberalleştirecek reform hamlesi
-
ABD-İran anlaşmasında imzalar atılmak üzere
-
SpaceX’in halka arzı: Elon Musk dünyanın ilk trilyoneri oldu
