Akar ve Fidan Moskova’ya gitti
Genelkurmay Başkanı Akar ve MİT Müsteşarı Fidan, Moskova’ya gitti. Akar ve Fidan Rusya Genelkurmay Başkanı Gerasimov’la görüşecek.
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Akar ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan, Rusya Genelkurmay Başkanı Orgeneral Gerasimov’la görüşmek üzere Rusya’ya gitti.
Afrin konusunda farklı ülkelerden birbiri ardına açıklamaların geldiği bir dönemde gerçekleştirilen ziyarette ‘bölgesel güvenlik konuları, Suriye’deki son gelişmeler ve Astana/Cenevre süreci’nin ele alınacağı belirtildi.
Akar ve Fidan, Gerasimov’la Moskova’da bir araya gelecek.
BENZER HABERLER
-
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti
-
Rutte’nin İran saldırılarına üs desteği sözleri Tahran’ı kızdırdı, Roma iddiaları yalanladı
-
Reuters: Trump KAAN için 700 milyon dolarlık motor satışını Kongre’ye bildirdi
-
Hasan Kanaatlı: ACABA İMAM HÜSEYİN’İ KUFELİ ŞİİLER Mİ DAVET EDİP ŞEHİT ETTİLER?
-
İran’dan İsrail’e sert açıklama: ‘Komşu ülkelerin hava sahasındaki askeri faaliyetleri tehdit sayıyoruz’
-
Körfez ülkelerinden Hürmüz’ü silah olarak kullanan İran ile yeni denge arayışı
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
