Çavuşoğlu Almanya Dışişleri Bakanı ile Buluştu
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Antalya’da Almanya Dışişleri Bakanı Gabriel ile buluştu.
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Almanya Dışişleri Bakanı Sigmar Gabriel ile Antalya’da bir araya geldi.
Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamaya göre; Bakan Çavuşoğlu ile Alman mevkidaşı Gabriel, görüşmede, Türkiye-Almaya arasındaki konuları ve karşılıklı beklentileri değerlendirdi.
BENZER HABERLER
-
Neşe Doster: Dil susar, gözler ve beden konuşur…
-
Turizm: İran savaşı sonrası Türkiye’ye talep artıyor
-
Peskov: Dünyayı küresel savaştan sadece nükleer silah koruyabilir
-
IAEA Başkanı: İran’ın nükleer tesislerine denetimler kaçınılmaz
-
Alman Dışişleri’nden vize açıklaması: Türkiye de sorumlu
-
Türkiye’deki NATO zirvesi öncesi Berlin’de kritik toplantı
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
