Erkan Saltan: Sensizlik…
Erkan Saltan
ssaltanerkan@gmail.com
YAZI ARŞİVİ
Yar nasıl geçerim, ben bu zor demi,
Dünyam tepetaklak kor düzensizlik.
Buruyor, hiç sorma hepten midemi,
Doktor maraz diyor bende sensizlik.
Boş yere hastalık falan kondurma,
Yok halim mecalim boşuna yorma,
Dönüyor başım ya dönüyor sorma,
Hekim araz diyor, bende sensizlik.
Kim dedi zulmedip, bu kadar üzün,
Gözlerime neden yasakmış yüzün,
Yerinden sökerken, kalbimi hüzün,
Tabip garaz diyor, bende sensizlik.
Yerlerde tansiyon, çekilmiş kanım,
Vuslata sabrı yok, boğdu hicranım.
İçten sarsmış seni derken viranım,
Cerrah biraz diyor, bende sensizlik.
Herkes hasta saydı aşk’a saymadı,
Ne desem bomboştu, akla uymadı.
Kendime söyledim kimse duymadı,
Gören ahraz diyor, bende sensizlik.
24.05.2026
BENZER HABERLER
-
İran: ABD ile savaşı sona erdirecek anlaşma ‘hiç bu kadar yakın olmadı’
-
Pezeşkiyan: İran bağımsızlığını, onurunu ve toprak bütünlüğünü kararlılıkla savunacak
-
NATO, Kosova’da ‘iyileşen güvenlik’ gerekçesiyle asker sayısını azaltacak
-
İran medyası, ABD’yle ‘çatışmayı bitirecek’ anlaşmanın taslağını yayınladı
-
Brexit’in onuncu yılı: İngilizler pişman değil
-
Ermenistan’da muhalefet seçimlerin iptali için başvurdu
