Dışişleri Bakanlığı’ndan Suudi Arabistan’da Yaşanan Saldırıya Kınama
Suudi Arabistan’da yaşanan saldırının ardından Türkiye’den kınama açıklaması geldi.
Dışişleri Bakanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamada, “Dün Suudi Arabistan’ın Cidde kentinde gerçekleştirilen terör eylemini kınıyoruz. Bu menfur saldırı sırasında hayatını kaybeden Suudi güvenlik görevlilerine Allah’tan rahmet, yaralananlara acil şifalar diliyoruz. Ayrıca, kardeş Suudi Arabistan Hükümeti ve halkına başsağlığı diliyoruz” denildi.
Cidde kentinde bulunan Selam Sarayı’nın kraliyet muhafızlarının bulunduğu kontrol noktasında gerçekleştirilen silahlı saldırıda 2 güvenlik görevlisi ölmüş, 3 güvenlik görevlisinin ise yaralanmıştı.
Silahlı saldırıyı gerçekleştiren kişinin 28 yaşında Suudi Arabistan vatandaşı olduğu açıklanmıştı.
BENZER HABERLER
-
Petrol fiyatları marttan bu yana en düşük seviyeye geriledi
-
Kaja Kallas AB’nin dış politika rolü tartışmalarının odağında
-
Küba’dan ABD baskılarına karşı ekonomiyi liberalleştirecek reform hamlesi
-
ABD-İran anlaşmasında imzalar atılmak üzere
-
SpaceX’in halka arzı: Elon Musk dünyanın ilk trilyoneri oldu
-
Cahit Kılıç: Çürümüş siyaset ve zerzevat adamcıklar!
