General Bakıri Suriye’ye gitti
İran Genel Kurmay Başkanı General Muhammed Bakıri üst düzey askeri bir heyet başkanlığında Suriye’nin başkente Şam’a gitti.
General Bakıri Suriye Savunma Bakanı ve Genel Kurmay Başkanı’nın daveti üzerine gerçekleşen ziyareti sırasında üst düzey askeri yetkililerin yanı sıra Cumhurbaşkanı Beşar Esad ile de görüşmesi bekleniyor.
Ziyaretin amacı ise iki ülke arasında askeri ve savunma işbirliğinin geliştirmenin yanı sıra terörle mücadele ve bölgede istikrar ve güvenliği pekiştirme yollarını ele almak şeklinde açıklandı.
FHA editörü-İsmail Bendiderya
BENZER HABERLER
-
ABD-İran anlaşma taslağının detayları: Petrol muafiyeti, nükleer sınır ve varlıkların iadesi
-
Türkiye Dünya Kupası’na Avustralya mağlubiyetiyle başladı
-
Meclis önünde açıklama yapmak isteyen öğretmenlere polis müdahale etti, gözaltılar var
-
LGS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları yayımlandı
-
Petrol fiyatları marttan bu yana en düşük seviyeye geriledi
-
Kaja Kallas AB’nin dış politika rolü tartışmalarının odağında
